Cv - 2012

Hej!
- Sabrina Zätterberg heter jag och är en spontan och glad tjej. Jag är 23 år och bor i
villa Njurunda med min sambo och vår son Adam som vi fick i November

Jag har fast jobb på Buketten i Birsta har jobbat där i ca 3 år,
Jag är utbildad florist & brinner verkligen för florist yrket.

Jag är just nu mammaledig men är redo att börja jobba igen i september,
så jag söker nu ett jobb på närmare håll, och behöver lite omväxling,
och det skulle vara väldigt roligt att få in en fot på ett lokalt företag.
Har länge velat öppnat eget också.

Jag älskar att vara kreativ i alla dess former, Fotar, syr och gör smycken som hobby.
På fritiden så spenderar jag helst så mycket tid som möjligt med min älskade familj och mina vänner.

Min målsättning är att sprida glädje och energi och att få det att glittra
lite extra i människors ögon är underbart.

För mig är ingenting omöjligt,
det som känns omöjligt tar bara lite längre tid!




Nu har ni fått en liten inblick hur mitt liv ser ut, och jag hoppas nu att
detta har fått er på rätt tankar och vill boka in ett lite möte med mig!

Kontakta mig genom min mail.
[email protected]
Eller telefon: 073 68 12 146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0