Utkast: Mars 22, 2012

CV

Sabrina Zätterberg
Skedlovägen 8
86240 Njurunda
Telefon: 073 68 12 146
[email protected]




Mål och ambitioner.
Jag vill utveckla mina kunskaper i det säljande yrket. Jag tycker om att vara säljare och vill alltid få min kund nöjd. Att få bli en av er är ett av mina mål och det skulle vara väldigt roligt att få erfarenhet av er. Jag vill jobba på just erat företag för att jag känner att jag kan få den erfarenhet och utveckling jag vill.

Egenskaper.
Att alltid få min kund nöjd tycker jag är roligt. Ordningsam, glad och alltid framåt. Jag vill uppleva saker och tycker att i det säljande yrket får man mycket av det. Har nu under dom senaste 3 åren lärt mig väldigt mycket inom försäljning då jag jobbar på Buketten.

Arbetslivserfarenheter.
Buketten Birsta sundsvall - Tillsvidareanställning - vattning, städning, kunder, plocka upp varor, buketter, plantera, begravning, brudbuketter, kassa arbete exponera mm.  
Började maj 2009 - jobbar fortfarande

Riviera blommor - som extra arbete. Kunder, plocka varor, buketter, vattning, städning, exponer mm.
Period : 2008  i behov.

Tingsta äldreboende - Sommarjobbare 100 %. Som vårdbiträde.
Period: 2006 - 2007 - 2008.

Utbildning.

Jag har i grunden gått en 3 årig floristutbildning på John Bauer gymnasiet i sundsvall. Jag började augusti 2005 och tog examen Juni 2008.

Gick våren 2010 två stycken säljutbildningar som inriktar sig på att man ska sälja mer, och att vara aktiv på jobbet. Väldigt bra kurser.

Tog också i min Florist utbildning många säljkurser och har även tagit yrkesbeviset inom floristik och fick väldigt fina florist betyg.


Språk.
Svenska - Flytande
Engelska - Kan språket bra, men är ovan då man inte pratar det så ofta.


Datorkunskaper.
Har höga datorkunskaper och tycker inte att något inom teknik är ett hinder.


Övrigt.
Har körkort och egen bil. Jag bor med min sambo och son i hus i Njurunda. På fritiden umgås jag med min familj och vänner så mycket som möjligt.
Vi har en hund som vi gillar att ta långa promenader med.

Referenser och intyg.
Kan tas fram mot begäran.

Bifogat: Personligt brev och betyg (kopia på mitt yrkesbevis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0